Miből áll egy weboldal költsége?

M

Elmondjuk, hogy mitől függ a honlapkészítés költsége, és milyen paraméterekre kell figyelnie, amikor a feladatot a vállalkozónak adja.

A projekt feladatmeghatározása

TOR – nem csak egy dokumentum, amely meghatározza a webes erőforrás típusát és a megrendelés időzítését. Ez a garancia arra, hogy a projektet pontosan úgy valósítják meg, ahogyan azt az ügyfél elvárja a vállalkozótól, akár stúdiótól, akár szabadúszótól.

Gyakran előfordul, hogy az ügyfél készít egy nyers vázlatot, és egy projektmenedzser, aki ismeri a különböző vállalatok sajátosságait és igényeit, dolgozik a végleges dokumentumon.

A TOR általában a következő szakaszokat tartalmazza:

  • Általános információk a vállalatról;
  • Az oldal céljai (pl. termékvásárlás, előfizetés, hívások);
  • Szerkezet – oldalak száma, menü elrendezése stb;
  • Tervezési követelmények – stílus, betűtípusok, színek;
  • Technikai követelmények – hogyan fogják használni, beleértve azt is, hogy milyen eszközökön (PC-k, okostelefonok);
  • Feltételek: a projekt határideje, a szolgáltatások köre, a felülvizsgálat lehetőségei.

A TOR elkészítése meglehetősen időigényes folyamat, így a dokumentum kidolgozása hatással van a költségekre.

Néha azonban az ügyfél részletes és magas színvonalú TOR-t készít – ebben az esetben nem lesz szükség további tanulmányra és ennek megfelelően költségekre.

A platform kiválasztása

Fontos kritérium, amely nagyban befolyásolja a helyszín költségeit. Vannak ingyenes és fizetős platformok, de a választás az adott projekthez szükséges funkcionalitástól és az ügyfélvállalat preferenciáitól függ.

A motor (más néven a platform) minden egyes webhely esetében egyedileg kerül kiválasztásra. Íme néhány példa a webáruházak számára gyakran választott platformokra, és megnevezzük, hogy mennyit kell fizetnie a tulajdonosnak értük:

  • WordPress: ingyenes motor, de van négy speciális fizetős megoldás a vállalkozások számára, amelyek éves díja 250 és 2700 rubel között mozog;
  • InSales: a fizetett motor, a standard díjcsomag ára alig több mint 2 ezer rubel havonta, a professzionális – 3,7 ezer rubel, a legfejlettebb – majdnem 7 ezer rubel;
  • OpenCart: a licenc ingyenes, de a funkciók finomhangolásába be kell fektetnie (bővítmények vásárlása), ami nem biztos, hogy olcsóbb, mint egy fizetős motor;
  • CS-Cart: mind maga a platform, mind a bővítmények fizetősek, az alap élethosszig tartó licenc 24,5 ezer rubelbe kerül;
  • 1C-Bitrix: a kisvállalkozások számára a platform körülbelül 35 ezer rubelbe kerül, a közepes méretűek számára – körülbelül 70 ezer.

A webstúdió szakembere felméri az Ön igényeit, és az Ön pénzügyi lehetőségeinek figyelembevételével kiválasztja a projekthez optimális oldalt.

Weboldal funkcionalitás

Minél többféle honlapfunkciót igényel egy vállalat, annál magasabb a programozó munkájának díja. A funkcionalitás meghatározza a weboldal erőforrását is. A kisvállalkozásoknak például csak néhány oldalból álló erőforrásra van szükségük. És ugyanezeknek az online boltoknak szükségük lesz termékkártyákra, fizetési és visszajelzési formákra, a márka bemutatására tervezett oldalakra.

Az alábbiakban a leggyakoribb weboldalakat ismertetjük:

  • Menü;
  • Kapcsolatfelvételi űrlap;
  • Termékkártya;
  • Árlisták;
  • Személyes szekrény;
  • Bevásárlókocsi;
  • Céges hívásrendelés gomb;
  • Keresés funkció.

Ha érdekli, hogy mennyibe kerül egy átlagos stúdiónak egy funkcionális webhely kifejlesztése, akkor általában az összeg 100-300 ezer rubel között mozog az alsó szegmensben (sablonforrás, korlátozott funkciók), 300 ezer és egymillió rubel között a középső szegmensben (tervezés a semmiből, több funkció) és egy-két millió rubel között a felső szegmensben (egyedi tervezés, magas funkcionalitás).

Tervezés

Itt a költségeket a vállalat igényei határozzák meg. A tervezés sablonos lehet, vagyis a választott platform által biztosított képességeken belül – akkor viszonylag olcsó, talán csak néhány ezer rubel. Ha azonban egyedi stílusra van szükség, a szolgáltatás ára emelkedni fog, mivel a vállalkozó sok órát fog tölteni a felületen.

A design értékelése azonban az esztétikán kívül magában foglalja a használhatóságot és az alkalmazkodóképességet – a különböző eszközökön való megjeleníthetőséget. Jegyezze meg azokat a paramétereket, amelyek meghatározzák a munka költségét:

  1. Mennyiség – hány oldalra és tervezési elemre van szükség;
  2. Interaktív elemek elérhetősége;
  3. A különböző eszközökön használható elrendezések száma.

A vállalkozó többféle lehetőséget kínálhat a helyszín kialakítására, amelyek közül választhat, de ekkor a szolgáltatások számlája jelentősen megnő. Általában a legszerényebb tervezési sávozás, névjegykártyák, blogok körülbelül 30 ezer rubelt fizetnek, egy többoldalas webhely tervezésére – 70 ezer rubeltől.

Weboldal tartalma

A költségek ezen része a tartalom (képek, szövegek, videók) előkészítéséből és az oldalakon való elhelyezéséből áll. Ennek megfelelően az ilyen munka költsége a tartalom mennyiségétől és minőségétől függ. Néha az ügyfél gondoskodik a tartalomról, néha pedig éppen ellenkezőleg, a vállalkozó látja el mindezeket a feladatokat.

A tartalom hatékonyságának értékelését több jellemző határozza meg:

  • Informativitás;
  • Egyediség;
  • A vállalat előnyeinek közzététele;
  • A SEO promócióhoz szükséges kulcskifejezések elérhetősége.

A szakemberek képzettsége

Egy másik fontos kérdés maga a fejlesztés költsége. A vállalkozó személyzetének képzettsége nagy jelentőséggel bír. A magas házon belüli és szabadúszó minősítéssel rendelkező szakemberek munkája természetesen többe kerül. Ugyanez vonatkozik a stúdiókra is: a tapasztalt és bevált cégek munkáját nagyobbra értékelik.

A webstúdiók értékelései könnyen megtalálhatók az interneten: más felhasználók és szakértők értékelése segít kiválasztani a tapasztalat és az ár szempontjából megfelelő szakemberek csapatát.

A szakértő kiválasztását mindenképpen meg kell előznie a projekt összetettségének elemzésének: ha a feladatok standardak, akkor egy nem túl tapasztalt vállalkozó is megoldhatja őket, de mielőtt választana, még mindig javasoljuk, hogy olvassa el a véleményeket.

Idővonal

Nyilvánvaló, hogy a fejlesztés költségei a projekt időzítésétől is függnek. A sürgősség körülbelül harmadával növeli az árcédulát. Vegye figyelembe a webhely létrehozásának standard feltételeit:

  • Névjegykártya – 2 hét;
  • Vállalati – 1,5 hónap;
  • Online shop – 2 hónapos kortól.

Ez a projektek hozzávetőleges időzítése, amely a különböző stúdiókban komolyan változhat.

Következtetések

Tehát azt találtuk, hogy a honlap létrehozásának költsége hét pontot tesz ki: a TOR minősége, az optimális platform, a szükséges funkcionalitás, a design egyedisége, a tartalommal való munka, a vállalkozó képzettsége, a projekt időzítése.

A végső árat végül az ügyfél igényei és kívánságai határozzák meg. A stúdiók a munka munkaintenzitásból és a szakemberek minősítéséből indulnak ki.

A novoszibirszki Eurostudio teljes körű szolgáltatást nyújtó stúdióban bármilyen internetes projektet megrendelhet. 20 éve készítünk rendkívül hatékony erőforrásokat, terveket fejlesztünk, és szolgáltatásokat nyújtunk a vállalatok internetes promóciójához. A honlapkészítés költségeit megtudhatja, ha egy speciális űrlapon keresztül kérvényt hagy, vagy telefonon kapcsolatba lép velünk. Részletesen tájékoztatjuk Önt a projekt áráról, kiválasztjuk az Ön számára legjobb változatot, és kiszámítjuk annak költségeit.

Megjegyzés hozzáadása

tqpR81hoEb

Get in touch

Quickly communicate covalent niche markets for maintainable sources. Collaboratively harness resource sucking experiences whereas cost effective meta-services.